Sats

Träningsmotivationen är på topp, behöver bara en lätt spark i baken.
Har kollat runt lite på olika gym i Karlstad och beslutat mig för att jag ska börja träna på Sats.
Eftersom jag ska studera på heltid i Karlstad passar det bra att ta träningen efter plugget. 

Månadsavgifen var inte särskilt dyr om man är studerande (310kr)
Tänkte även skaffa en PT med SATS komigång paketet. (1695kr) och då ingår

  • Personlig träning
  • Träningsschema
  • Träningsprogram
  • Livsstilstest
  • Behovsanalys
  • Tester, efter önskemål och behov
  • Instruktion av styrke- och konditionsutrustning
  • Kostinformation

PT är ju inget jag ska hela tiden, utan bara för att komma igång, få hjälp med kosten och stärka min motivation.
Ska det va så ska det va ordentligt!
Jag är extremt taggad inför både skolan och träningen.
Så nu får de sista 5veckorna på jobbet gärna gå lite fortare!


Comment
Postat av: millan



mr j kanske kan bli din personliga tränare eftersom han är de :D.. det tror jag inte du skulle ogilla haha..

2009-07-15 @ 19:49:21
Postat av: Lizzie

WOW! All in på ett helt nytt sätt :P haha

2009-07-15 @ 20:58:09
URL: http://mellanfest.blogg.se/
Postat av: Erina Tomasson

Du borde komma och träna på Njoy istället... det är billigare (jag tror jag betalar 262:-/mån, och jag har INTE studentpris) + att där har dom en spa och relax avdelning. tillgång till att hyra utomhus pool året runt gratis för oss medlemmar. I årskortet som man skaffar ingår då också en "PT" som man kan "anlita" 3 gånger om året av årskorts kostanden. Dom lägger även upp schema och sånt gratis. Sen så är det mest som på alla andra gym med 2 styrke rum, kondition och olika pass. Passen finns i alla möjliga olika varianter.... Dessutom har vi medlemmar rabatt priser på massage och diverse olika behandlingar.!



P.S Filmklipper är filmat där i edsvalla D.S



HA EN FIN KVÄLL!!!

2009-07-16 @ 21:50:45
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0