Seg som sirap

Jag har hamnat i matkoma...
Jag och Emilia tog en ganska sen lunch och just nu befinner jag mig i matkoma.
Seg som sirap och orkar faktiskt inte göra mkt.
Funderar på att ta en promenad om en stund, men jag vet inte om jag litar på vädret.

Är rätt sugen på att gå på bio ikväll också, det hade varit mys.
Har däremot ingen koll på vad som visas på bio just nu.

Hela dagen har jag beklagat mig över att jag inte vill jobba i morgon,
jag konstaterade sedan att det är fredag i morgon och det innebär att jag är ledig i morgon också!
kan ingen bara spola förbi den kommande helgen?
jag får ont i magen när tanken slår mig att jag ska vara på jobbet 7-21 en lördag och 12-21 en söndag!

Nu blir det mer Californication är inne på S2 nu :)

Comment
Postat av: Lizzie

Wow! Shit vad du är duktig. Du kommer klara detta galant hjärtat.

S2 är nästan bättre! :) Puss

2009-07-17 @ 11:29:41
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0