skatteetaten i norge

Krångel och Norge går hand i hand.
Ringde precis till skatteetaten i Norge för att kolla om mina skattepengar är påväg.
Det visar sig att dom är utbetalda sen länge och finns på Vinjes skattekontor!
WHY? Jag har sagt tusen gånger och påpekade det extra noga i min deklaration att jag inte bor där och skrev med min adress i sverige!
Hur som helst, fick numret till vinjes skattekontor men där fanns ingen på plats förren på Måndag.
Jag blir så jävla less! Får ta tag i det här på måndag, ska ha mina pengar snarast då det handlar om rätt mycket pengar.

Förstår inte varför allt som har med norge att göra innebär problem.
Gaaah!


Comment
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Därför att Norskar är som dom är, dom har inget i huvet, allt är bara krångel med Norge

2009-07-29 @ 19:42:33
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0