Svårflirtad jävel

Klockan är strax tio och jag borde sova.
Dessvärre är det ljust ute och jag som har varit trött hela dagen kan inte sova nu när det är dags.
John blund är ta mig fan svårflirtad idag.

Mycket som snurrar i skallen nu också, det gör det inte lättare att sova.
Det är uppenbart hur patetiska vissa människor är.

Jag har även kommit på att jag ser framemot att börja plugga, skarpt också!
(När skolan börjar innebär det även att jag slipper resorna till glava! )

I morgon jobbar jag som sagt hela dagen,
men sen är jag ledig tisdag, torsdag och fredag :)
Är väl tänkt att jag ska umgås med Emilia på tisdag och träffa Elin på torsdag.
Jag skulle väldigt gärna få möjlighet att umgås med MR J också eftersom det inte blev av igår.
(dumma regnväder).




Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0