taggad som fan, 1dag kvar tills vi ska på arvika festivalen :)

Nu är det bara 1dag kvar. . . i morgon drar jag och emilia till aaaaarvika festivalen :)
tyvärr så måste jag jobba först, men som tur är så slutar jag två!
Nu har jag packat och lastat in i bilen, de ända som ska in i bilen nu är alkoholen och den tar jag i morgon så den får stå på kylning!
Vi har laddat upp med 2plattor öl och en bag in box med black tower :) kan inte bli så mycket bättre.
Har även laddat upp med juice och mineralvatten, kan ju hända att man måste få i sig någon annan vätska än alkohol.

Hörde på värdret förut att det fina vädret kanske inte håller i sig hela helgen, så det kommer med andra ord bli "festivalväder" får hoppas på att det inte regnar allt för mycket bara!

Hur som helst, jag är sjukt taggad och det kommer bli hur kul som helst!


xoxo

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0