ARVIKA FESTIVALEN

Då va man hemma igen. . .
Vad tiden går sakta när man jobbar kväll! Har tidigare bara jobbat dagen och tycker att det har varit rätt segt!
När jag åkte hem mötte jag tusentals bilar (tur att jag inte va på väg till jobbet). Alla skulle till hildringsbergs parken (eller hur de nu stavas?!?!). För mig blir det en lugn kväll, är inte ett dugg trött men måste väl försöka somna hyffsat tidigt eftersom klockan ringer strax före sex. Synd att det är så ljust ute...

Just de ! Snacka med Mia förut, hon tar mina pass den 4,5Juli!
Vilket innebär att jag jobbar den 3juli till klockan 14 sen åker jag och hämtar Millan och sen bär det av mot
ARVIKA FESTIVALEN!
Eftersom Mia tar min helg så tar jag hennes helg... så de blir mycket jobb nu!
Kommer endast vara ledig Måndag och Lördag fram till den 4Juli!
Får se de positivt, det blir pengar och jag får gå på festivalen :)

Comment
Postat av: millan



vi ska göra Arvika osäkert :D

2009-06-21 @ 11:25:15
URL: http://millanjager.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0