Barcelona?

Nu har jag precis slutat jobba. Men eftersom jag börjar jobba 7 i morgon bitti så blir jag kvar i Glava i natt.
Orkar inte åka fram och tillbaka.

Just nu sitter jag och Kike (en vän i Barcelona) och försöker smida lite planer.
Jag är grymt sugen på att flytta ner igen och får jag ett jobb så överväger jag starkt att dra.
Har pratat med en annan vän som har lovat mig tak över huvudet :)
Kike ska öppna en bar i början av september och kanske kan erbjuda mig jobb,
annars skulle han höra sig för med lite vänner.
Hur som helst har jag sagt att jag vill ha klartecken innan jag åker.
har även slängt iväg en ansökan till Transcom (om jag inte skulle få något annat).
Slängde även iväg ett mail till MP för att se ifall dom behöver någon personal.

Jag, Kike och Emilia

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0