falsk trygghet

Försöker att inte tänka så mycket på allt som har hänt,
men det är rätt svårt ibland. . .

Men efter allt tänkande så har jag kommit fram till att jag kommer klara mig bra :)
jag känner redan att jag står på båda benen och det känns som att ingen kan sparka omkull mig just nu.
Jag vet inte vad man ska kalla det som va mellan mig och Andreas - Kärlek? Tror faktiskt inte de, inte äkta kärlek iaf.
då hade inte han gått vidare så fort och jag hade saknat honom.
Känns mer som att det va väldigt bra vänskap och en gnutta falsk trygghet.
Jag tycker bara att det är jävligt synd att vi inte kunde skiljas som vänner.

Hur som helst,
nu ska jag fortsätta kika på lite lägenheter,
och ringa till olika hyresvärdar.
Den här gången ska jag ha en super fin lägenhet :) så de så!

Don't try to fix me - i'm not broken

Comment
Postat av: Carro

Hej gumman!

Vet inte riktigt vad som har hänt, men jag vet att du har en stark själ min vän! Idag åkte jojje hem och imorrn är det min tur, du vet att du alltid är välkommen till gbg. Jag ringer dig när jag är hemma.

Ta hand om dig så länge och glöm inte att du är snygg,het,sexig och barcelona killarna saknar dig massor..

puuuusss

2009-06-04 @ 20:17:15
Postat av: millan

Du är en fantastisk människa med ett otroligt inre, en kille ska aldrig förstöra de! Det är skönt att se att du tar detta så bra, hade det vart jag hade jag aldrig klarat det så bra som du gör! Jag beundrar dig för att du är så stark! YOU ROCK GIRL!

2009-06-05 @ 10:06:24
URL: http://millanjager.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0