(God)Morgon

TRÖTT TRÖTT TRÖTT!
Kl är nu 05,31 och jag har inte vairt uppe så här tidigt sen jag vet inte när!
För att inte somna om flög jag upp och kastade mig in i duschen så fort som möjligt.

Trodde aldrig jag skulle somna igår,
när jag väl blir trött (strax efter elva) ser jag en spindel krypa på golvet!
Vågar självklart inte låta den krypa omkring när jag ska sova så letar upp första bästa grej att ställa över den.
Lätt att somna när man precis sett en spindel? ööh..Nej! Det kändes som att det kröp tusen spindlar på mig.
Hur som helst till slut somnade jag och påväg till tvättstugan får jag syn på en spindel i hallen!
Hallå?! vad är det här? Spindelinvasion?
Ingen risk att jag somnar om iallafall.
Ska snart plocka i ordning min frukost, lunch och middag som ska med till jobbet.
Måste åka och tanka så det är nog bästa att åka snart, vet inte riktigt hur lång tid det tar till glava...

Ha de bra!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0