Leksaker

Kan inte sova, ovanligt va?
Eftersom jag inte kan sova sitter jag och klurar och funderar.
Sitter och kollar runt lite för att få ideér om vad som är den perfekta födelsedags presenten
till lilla Cornelias 1års dag :)
Hittat massa skojigt och eftersom Cornelias mamma läser min blogg så kan jag inte skriva om vad jag har hittat här.
Och eftersom jag vet vad dom har önskat sig av cornelias mor och far föräldrar så behöver jag inte oroa mig för att de blir några dubbletter. Det är kommer bli toppen :)

Har man inte egna barn så får man skämma bort andras :)


Det här hade varit något :) haha! Men en sånn dyr present får hon inte.

Comment
Postat av: millan



hahah blyg nalle du :P tur att den va så dyr så du inte kan köpa den.. tänk och ha den i lägenheten då skulle jag kissa på mig varge gång jag såg den på kvällen eller nått.. räcker med att sambon skrämmer ihjäl mig på kvällarna :) nerverna håller inte för mera haha

2009-06-21 @ 11:22:22
URL: http://millanjager.blogg.se/
Postat av: Lina

ja verkligen =/ att de ALLTID ska hända såna grejer på midsommar, de slår aldrig fel..

2009-06-21 @ 23:23:06
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0