Midsommarafton

För mig blir det en lugn midsommarafton (Jobbar i morgon).
Kanske lite trist att jobba hela helgen men det blir pengar pengar pengar.
Är iallafall ledig idag.

Just nu lagar jag mat, kycklingwok för ovanlighetens skull.
Sen i eftermiddag ska jag som jag berätta tidigare till Familjen Jonsson.
Madeleine fyller 19 idag också! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Så har även köpt med en grej till henne.
Ska bli trevligt.

Nu är det dags för käk, sen ska jag fixa sminket och slänga på mig min nyinköpta klänning :)
Visste väl att den skulle komma till användning.

Synd att inte väskan har hunnit komma ännu, men allra mest ser jag fram i mot min teleföööön :)

Hur som helst, trevlig midsommar på er allihoppa!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0