Morgonmänniska? -Nej!

Ställde klockan på 8,00 så jag skulle vänja mig att gå upp tidigare.
Klev jag upp kl. 8 ? Nej, låg kvar i soffan till 10.
Måste ställa flera klockor i morgon eftersom jag ska vara i glava kl. 7!
Får absolut inte försova mig.

Svårt att ställa om kroppen till att gå upp tidigt, speciellt när man har varit arbetslös i ett halvår
och bara sovit bort förmiddagarna.
jaja, det här ska nog gå bra ska ni se!
Kommer va fruktansvärt trött och ska köra dubbelpass, men förhoppningsvis somnar
jag fort och sen är det ett förmiddagspass och sen HELG!

Vad som händer idag vet jag inte riktigt, hade tänkt att klippa gräset här hos mamma,
men vädret är kasst så får ta det en annan dag.
Har massa grejer som ska fixas, har även lovat att ta en sväng till sopstationen med massa skit,
kanske ska ta det nu när det är dåligt väder.
Storstädning av huset vore inte så dumt heller... Men usch så tråkigt!

Kanske lika bra att göra ett ryck så har jag det gjort, tänkte jag ska prova tränings dvd som jag fick med fitness tidningen igår också :)

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0