Nu har jag fått skäll

Nu har jag fått skäll av Carro hon tycker att det är dålig update i bloggen och det måste jag väl hålla med om.
Men det har varit helg och jag har inte suttit så mycket vid datorn. . .
Eller ja, idag har jag spenderat i stort sett hela dagen med datorn i knät.
Har lyckats fastna för det förbannade maffia wars på facebook.
Skulle ju bara testa vad det va för något och nu är jag fast.

Hur som helst, det har inte hänt speciellt mycket i helgen,
inget som är värt att nämna iaf.

Va nere hos Andreas och hämtade min post.
Klänningen som jag beställde hade kommit :)
HÄRLIG SOMMAR/FEST/BAL/STUDENT KLÄNNING STL: XS/S

den satt jätte bra ! När jag väl fick på mig den.... trodde jag hade köpt en förliten och jag tryckte mig i klänningen,
det va på gränsen att alla sömmar sprack. När jag väl fått på mig klänningen ser jag att det är en dragkedja på sidan... hmm dumt av mig, men det gick betydligt lättare att få av den sen iaf ;)


va lite jobbigt att träffa Andreas, speciellt när det bara blir missförstånd hela tiden.
men men life goes on, så är det ju bara!

Måste sova snart också, ska upp strax innan sex och åka till jobbet.
den här veckan jobbar jag mån,tid,lör och söndag.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0