Ny dag - nya möjligheter

Vaknade och såg det fina vädret!
Shorts och linne åkte på och strax ska jag ut i solen.
Har precis varit nere hos Andreas och kollat posten,
Emilia hade fått sitt antagningsbesked till Molkom så hade hoppats på att mitt skulle ha kommit också,
men det kommer väl under veckan.
Måste ha tag i Andreas för det är lite smågrejer som jag har glömt, bla mitt röstkort.

I eftermiddag ska jag nog till Kil och umgås med Emilia :)
Undrar om det går att lura med henne till att spela minigolf?
Det skulle va kul!

Comment
Postat av: Lina

hej vännen va är de som har hänt alltihop? =/ bor du i grums nu eller? tråkigt att allt ska va så jobbigt jämt, inget är fan lätt :( kram på dig!

2009-06-01 @ 19:48:29
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0