Ny start - nya möjligheter

Tack Carro och Millan för era kommentarer!
Carro, självklart kommer jag till gbg och hälsar på dig när jag har tid och pengar.
Saknar dig jätte mycket!

Igår strosade jag, Emilia och lilla Cornelia runt på stan.
Måste ju få lite ideér till mitt kommande boende.
prio ett är en soffa! Hitta en super fin :) vet inte om de blir exakt den här,
men något i den stilen iaf.
Chill divansoffa
Sen blir det nog den här tv-bänken


Längre än så har jag inte kommit,
men det hinns!
Skönt att ha något annat att tänka på än all skit runt omkring.
Det går bra, jag klarar mig bra, men självklart finns det svackor.

men snart blir det en ny start - nya möjligheter



Comment
Postat av: Veronica

Härligt med nya möbler. Vi har precis den tv-bänken, jag gillar den skarpt. Den är ganska låg men tuff. Lycka till!

2009-06-10 @ 06:31:05
URL: http://metrobloggen.se/denlillaroda

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0