Ordning och reda...

Har fått lite gjort idag iallafall.

Jag har tvättat, städat, handlat mat och lagat mat.
Eftersom jag går dubbelpass i morgon så behöver jag 2matlådor.
Så jag slängde ihop pasta med baconröra, sen köpte jag en färdig lassagn.
Orkar inte laga två matlådor!
Tog mig även tid att prova min träningsdvd med övningar för ben och rumpa.
den var super bra :)

Middagen fick bli mackor med rostbiff på! Smaskens.
klockan är nu 22.30 och jag borde egentligen sova.
Är inte trött men det är väl bara att göra ett tappert försök!

Klockan är ställd på 05.15



Jävla skit! Missade en aktion på tradera! den tog slut för 10minuter sen.
Jag som hittade en jätte fin kuvertväska där förut!
typsikt att minnet sviker en...

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0