Storhelg = money

God morgon,
om några timmar ska jag åka till jobbet, är inte speciellt sugen på de.
Jag är inte bakfull (eftersom jag inte va ute igår)
utan har bara så fruktansvärt ont i magen och ländryggen!
Får hoppas att iprenen hjälper så att jag blir lite piggare iallafall.
Det är ju trots allt storhelg vilket innbär money money money


Efter jobbet händer det ingenting,
då är det sängen som väntar och sen ska jag jobba förmiddag på Söndag.

Inte hört något från Mia på jobbet än ifall hon kan jobba åt mig 4,5Juli.
Jag vill verkligen vara ledig eftersom jag ska med Emilia på Arvika festivalen!


Comment
Postat av: Mia

Hej! Fin blogg du har. Har du något bra tips på saker att ta med på festival?

2009-06-20 @ 14:34:58
URL: http://miasfortunecookies.blogspot.com/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0