Storstädat

Nu har jag precis städat hela huset!
Mamma ringde och sa att dom kommer hem i natt eller i morgon bitti.
Det va riktigt jobbigt att städa eftersom det är 31grader inomhus!
Vädrar för fullt för att få ner värmen, kommer inte kunna sova här inne annars!
En luftkonditionering vore fin fint nu!

För övrigt har det inte hänt så mycket.
Solat solat och solat.
Är röd som en tomat i ansiktet... igen.
Men jag har inte ont någonstans (än iaf) så har inte bränt mig så farligt.
Har inte varit värst duktig på att ha solskyddsfaktor utan har istället dränkt mig i cocosolja :)
det är grejer de.

Nej, nu ska jag sätta mig och kolla igenom min spanska bok i brist på annat.
Tänkte friska upp minnet lite, man glömmer språk så lätt när man itne använder det.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

xoxo

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0