Vissa människor får en att hålla humöret uppe!

God morgon god morgon. . .
Nu har jag äntligen pallrat mig upp ur sängen och sitter och lyssnar på volbeat.
Brorsan kommer väl hem om ca 1-2timmar också.
Sen åker han och resten av familjen till sthlm för att fira den andra brodern som tar studenten.
Jag kommer att stanna hemma pga vissa orsaker (varför behöver vi inte gå in på här).

Detta betyder även att jag blir hundvakt, tur att dom inte är borta så länge :)


Wei, telefonen ringde :) tänk att man kan bli så glad över vissa telefonsamtal :)
Det finns människor som får en att hålla humöret uppe!

Comment
Postat av: Carro

Hm, är det inte bara att hälla i mjölk och kryddor?

2009-06-03 @ 12:11:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Buttercupbaby
Postat av: millan



men jag har jue inte ringt till dig idag HAHAHAHAH!! Nejda jag vet att vem du menar din lilla lilla........

2009-06-03 @ 16:07:10
URL: http://millanjager.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0