Vad ska man göra med sitt liv?

Sitter och funderar på vad jag vill göra med mitt liv.
Just nu vill jag bara till Barcelona och njuta av värmen och utelivet, men det finns ingen framtid med de.
Som det ser ut nu ska jag jobba i sommar, spara pengar, köpa möbler och flytta.
Jag väntar på antagningsbeskedet till molkoms folkhögskola. . .(hoppas verkligen jag kommer in.)
Måste ha gymnasiekompetensen, det öppnar upp så många dörrar.
Allt jag funderar på att göra kräver att man har den.

Lite av de jag har funderat på är:
Reseledare eller Flygvärdinna
Dietist (men senare)

Jag vill även läsa mer språk:
Plugga engelska på en skola i San Diego.
Plugga spanska på någon skola i Spanien.

Jag vill ut och se mer av världen!
Blir skapligt rastlös av att sitta här hemma i Sverige.
Konstigt nog känner jag bara den här paniken och rastlösheten när jag är singel.

Jaja hur som helst, nu är det bara att se framemot en underbar sommar hemma i sverige,
sen två terminer med studier och sen får vi se vad som händer.

Jag ska ta en dag i taget och njuta av varje sekund.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0