varm i kläderna

Igår efter jobbet åkte jag till Emilia hon bjöd på goda hemlagade köttbullar med potatis och sås :)
Perfekt så slapp jag laga mat :) sen bröt våran dåliga ovana in och vi köpte hämtmat senare på kvällen.

Idag har jag inte hunnit göra mycket annat än att jobba,
va riktigt seg när klockan ringde men de va bara att sparka upp sig själv för att inte försova sig.
Dagen har iallafall gått riktigt fort och jag börjar känna mig varm i kläderna.
Har inte fått min deligering ännu men det hinns väl.

Va helt hundra på att det va i morgon som jag hade tagit på mig ett extrapass,
men som tur är så kikade jag på schemat innan jag åkte och det visade sig att jag är ledig i morgon och har extrapasset på torsdag. Tur att jag kollade schemat! hade blivit mindre nöjd om jag hade stått i arvika kl. 7 i morgon bitti och insett att jag är ledig!

Ne, nu ska jag kika på tradera och se om jag hittar något skoj.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0