blodprov, kil och roomservice

Idag har jag varit och lämnat prover inför operationen,
det gick bra! Jag informerade sköterskan att jag har fruktansvärd nålskräck så dom tog provet med en bebisnål :)
Efter de fixade jag lunch och sen åkte jag till Emilia i Kil.
Hade med mig externa hårddisken så att hon skulle få se de sista avsnitten av gossip girl :)
Kunde inte plåga henne och låta henne vänta tills de sista avsnitten sänds på tv.
Passade även på att leka lite med Cornelia :)

Just nu ligger jag i soffan o slötittar på roomservice

Btw, får min första utbetalning ifrån Plusikassan i slutet av den här månaden,
vill du också tjäna snabba pengar så klicka på plusikassan bannern till höger.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0