Frost, gossip girl och renovering

Vaknade 04.45 i morse av att Andreas klocka ringde, så de va bara att hoppa upp ur sängen pch köra honom till jobbet. (Jag ville ha bilen). När vi kommer ut så är det frost på bilrutorna! så de va bara att plocka fram skrapan, kändes lite skumt i mitten av maj.

Sen åkte jag hem och lyckades somna om till halv tolv.
Nu snurrar tvättmaskinen för fullt och jag är hemma och lånar datorn av mamma.
Mitt operativsystem har kraschat så måste ta tag i det någon dag... blä!

har även dom senaste avsnitten av gossip girl som jag hade tänkt titta på :)
det va skit längesen jag såg på de nu!

Kanske åker till Emilia ikväll, får se vad klockan blir och när jag måste hämta gubbstrutten på jobbet :)

Andreas och jag funderar på vad vi ska ha för färg i köket,
såg en färg här om dagen som heter Passion som Andreas kan tänka sig i köket, frågan är hur de skulle bli?
Med dom skåpluckorna som är nu blir de nog inge bra, men vi ska ju lacka dom svarta.
tåls att tänka på, jag vill iaf börja måla nuuuu!

Har även fått hem spegel skjutdörrarna nu, så svenne ska komma och hjälpa oss någon dag, det ser jag fram emot!

Nu väntar solen... bye!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0