full och full man kan väl snubbla

Bakfull som ett as (fortfarande).
I lördags drog vi till gbg, jag, andreas,carro och fredde.
Fick även kramas lite med min gumma Bettelibettan :)

Allt va skit bra hela kvällen tills vi va påväg hem och Andreas påstog att jag inte våga dricka sprit, hade jag varit smart hade jag sagt att nej jag vågar inte, istället vänder jag upp och ner på glaset och blir så full så att jag inte ens kan prata.
Kommer inte ihåg nånting. . . och ni som vet vad som har hänt behöver inte lägga ner er för att friska upp mitt minne!

Hur som helst slutade det med att min mobil ligger längst E6:an, skitont i bakhuvudet, en blå näsa och en jävla massa ångest.

Har snackat med Tele2 så dom ska skicka ett nytt simkort så jag kommer ha kvar samma nummer.

Comment
Postat av: Carro

Blå näsa? Låter inte vidare friskt du :)

2009-05-04 @ 14:09:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Buttercupbaby
Postat av: lizzie

hahahahaha jag dör! Värsta carrostyle att spåra så haha. Jättekul att träffa dig igen! :)

2009-05-04 @ 16:11:21
URL: http://mellanfest.blogg.se/
Postat av: Millan

Men shit va gjorde du egntligen ?

2009-05-04 @ 16:22:38

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0