Hemma hos mamma

Just nu sitter jag hos mamma,
har tagit hit en påse med kläder och täcke och kudde.
Orka inte packa mer grejer, det va för jobbigt.
Just nu snurrar de flesta tankarna kring vad fan som händer och min operation i morgon.
Jag börjar bli rusigt nervös och hade hoppats på att Andreas skulle vara vid min sida men han är och jobbar som vanligt.
som tur är kommer mamma köra dit mig och hämta mig.

Allt är så konstigt just nu och jag vet inte vad jag ska säga.

Hur som helst,
har fått mitt schema över hur jag jobbar i sommar och jag kommer att ha fullt upp hela sommaren.

fick även en trevlig överraskning idag, fått in 10.000 ifrån norge dom kallar de "ferie pengar" visste inte att man fick sånt ett år efter att man slutat. . . men men alltid trevligt med oväntade pengar.

Comment
Postat av: Lizzie

Lycka till imorgon och oroa dig int,e det kommer gå jättebra.

2009-05-26 @ 23:28:31
URL: http://mellanfest.blogg.se/
Postat av: ullebergsbosse

hört talas om semesterersättning?

2009-06-01 @ 22:08:42

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0