Så här får man gubben glad. . ..

 



Nu är hela huset skinande rent och tvättmaskinen går förfullt - nystädat och fräscht! 
Det tog sin lilla stund, men nu är det gjort iaf!
Ikväll kommer Andreas hem :) det ska bli gött.

Funderar på att ta en promenad i solen för nu verkar de som att det inte blir något mer regn på ett tag, måste även traska iväg och köpa en rapé dosa
.

I morgon kommer Millan och umgås med mig och så är Andreas antagligen ledig också :)






Fan va less jag blir på mig själv att jag tappat mobilen,
när jag äntligen fått tillbaka den!
Någon som är förvånad? - Inte jag iaf!
Jaja, får behålla samma nummer iaf.


Comment
Postat av: Millan



Japp imorn kommer lilla mig :D SKRATT TERAPI hihi!!

2009-05-06 @ 19:20:08
URL: http://millanjager.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0