Shopping hjälper

Är man ledsen så hjälper shopping.
Spelar ingen roll om man tokshoppar eller shoppar lite grann!
Innan min operation idag va jag inne en snabbis på Bergvik.

Har ingen kamera så kan inte ta kort på de jag köpt.
men jag köpte 2 linnen, underkläder och en jacka.

Det här linnet köpte jag

(fast jag köpte ett vitt)

och ett till liknande fast Marinblåytt och med ett annat mönster.

Sen va jag inne på Ica för att köpa mig något gott,
hittade inget jag vart sugen på så det fick bli en Cola och det här

 

Ldb face lift light bronze och Nivea refining clear-up strips.

Köpte även en pocketbok


Trots allt det jobbiga med Andreas,
så måste jag säga att man blir lite mer positiv
när man lägger lite tid på sig själv och sitt utseende.

Så nu ska jag gräva ner mig i soffan och försöka fly verkligheten en stund.


Comment
Postat av: millan

You go giiirl!! :) Ringer sen när jag är hemma ifrån staden. Kanske kan ha myspys eller nått ikväll ? :D

2009-05-28 @ 11:21:35
URL: http://millanjager.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0