Umgåtts med Lina och middag hos mamma

Dagen började runt 12tiden... Sov riktigt länge idag!
När jag hade vaknat till liv började jag rensa ur "extra-rummet" för att vi ska få plats med garderoben och allt som står i sovrummet. Vi ska nämligen riva två väggar som går till två snegarderober.
På ena sidan ska vi bygga en större garderob med spegelskjutdörrar och på den andra sidan ska vi bara öppna upp så att sovrummet blir större. Eftersom jag och Andreas inte är några proffs snickare så har vi tur att Andreas vän svenne hjälper oss :) (bilder kommer när vi har satt igång)

Runt ett tiden åkte jag till Andreas jobb och hämtade volvon och åkte hem till Lina i Skåre :)
Vi slöade framför tvn, snackade om killar och käkade tacos till lunch :) som vanligt när vi ses!

Just nu sitter jag hemma hos mamsen och väntar på att maten ska bli klar.
Jag har bjudit in mig själv, det är ju fredag och då vet jag att det i regel bjuds på kött och mammas underbara potatisgratäng som är riktigt smaskens.

Vad som händer efter middagen vet jag inte riktigt, det återstår att se.
Nyktert bir det iaf!



Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0