Ett jävla väntande

Jag bara väntar och väntar och väntar. . .
Tänk om dagarna kunde gå lite fortare.
Först kan de bli den 15december för då är jag ute ur lägenheten,
Sen kan de få bli den 18december, då är jag påväg till Stockholm hem till papi.
Och då, då är det inte långtid kvar tills det är den 30DECEMBER och då sitter jag på ett plan till BARCELONA.
Men just nu är alla dagar ett jävla väntande...

Är nästan färdig i lägenheten också, bara lite småplock som ska packas ner i en kartong,
köksbord+vardagsrumsbord är sålt, och sen ska soffan, sängen och tv bänken hem till mami.
Slutligen flyttstädning, tänkte jag ska be mami hjälpa mig med den :)

Nu hoppas jag bara på att Mario skaffar en nice lägenhet i barcelona så jag och Johanna kan bo flott flott flott! :)




Åh längar tillbaka ännu mer nu när jag ser försnacket för el clásico! när dom filmar den underbara staden.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0