framsteg

Framsteg, studievägledaren i grums svara i telefonen!
Fast jag skulle återkomma i morgon för att boka in ett möte.
Jag har även fixat adressändringen, så snart är jag skriven i grums (igen.)
Har lägenheten i kil...än så länge. Verkar va svår att bli av med.
Men måste va skriven i grums när jag är i Barcelona så va tvungen att fixa de redan nu så att ansökningarna ska gå igenom.


Hur som helst så känns de som att det kanske går att lösa,
bara dom inte krånglar och säger att grums kommun inte har råd osv. . .
då går jag i taket. Det krånglet har jag redan varit med om en gång.


Helgen har varit bra, bättre än bra.
På fredagen va det rätt lugnt, jag, rasmus och lassie va hos Magnus och drack vin i borgvik.
Lördagen var galen... Vad hände egentligen?
Kortfattat: mycket nakna män, badkar, linedance, pepparkakor, svarta tår och glögg.
Trevligt att komma ut lite och hänga med the old gang. Minnen från den goda tiden vakna till liv :) haha.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0