Hemma igen

Jaha.. då va man hemma i sverige igen.
Kan inte påstå att jag är så värst positiv till de.

Kom hem för ca 1timme sen.
Inte rökt på 4 eller 5dagar.
Käkar just nu russin för att stilla mitt röksug.
Av någon anledning va jag inte rök sugen de 3första dagarna (de är jag alltid).
Så fort tanken på sverige dök upp så kände jag att jag ville ha en cigg.

Situationen nu ser ut så här:
Jag ska i morgon kolla upp vilka kurser som är klara vid jul,
jag tror nämligen att dom flesta av mina kurser är de.
De som inte är klara vid jul ska jag istället plugga distans på NTI skolan så att jag kan åka till Barcelona tidigare.
Och nej jag kommer inte skita i skolan, eftersom jag ska studera i barcelona och inte jobba så kommer jag alltså ha all tid i världen. . . NÄR jag sedan är klar med mina svenska studier övergår jag direkt till spanska studierna + att på NTI skolan kan jag även läsa spanska ifall jag skulle vilja smygstarta lite.

Ska säga upp min lägenhet i morgon, from sista november blir de antar jag.
Så tyvärr blir jag väl inte av med den förren i slutet av Februari, jag skulle vilja sticka redan efter nyår.
Boende är klart, får bo tillsammans med Johanna och en tjej.
Så känner DU att du vill ha en fin, etta på 48kvm+ Balkong i Centrala KIL så hojta till!
Jag sticker flyttar ut på dagen om det är så.

Än så länge känns de bra, bara jag får prata med min lärare i morgon, säga upp lägenheten och få iväg ansökningspapprena till NTI skolan så är jag en bit på väg :)
Sista ansökningsdatumet är den 15November så det är passande.
känns som att jag har läget under kontroll...
jag skiter inte bara i allt utan jag försöker istället finna en lösning för att få det att funka!

Nej nu är det läggdags, varit en lång dag idag.

Comment
Postat av: Carro

Inte ska du väl behöva förklara dig för att du vill bort och faktiskt tar tag i det.

2009-11-03 @ 23:04:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Buttercupbaby
Postat av: Lizzie

Gillar att du tar tag i det och gör vad du känner för! Ses vi kanske i Bcn framöver.. ;)

2009-11-04 @ 18:52:09
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0