Almost done!

Nu har jag snart packat klart. . .
endast sminket och lite annat smått som ska ner men det fixar jag i morgon innan jag sticker till tåget.
Febern hänger i fortfarande, det är ju typiskt att man ska bli sjuk när man ska någonstans!
Men jag knaprar Ipren ihop om att febern ska gå ner.

Känns som att jag har packat för ett år,
tycker att det är lika svårt varje gång jag ska resa bort!
Jag funderar på om jag verkligen behöver 6par skor för lite drygt en vecka?
Får nog se över det där. . .

Skulle behöva sova men är inte ett dugg trött.
Måste upp tidigt i morgon och köpa biljetten till huvudstaden också.

Hur som helst. Kommer nog inte blogga värst mycket de kommande dagarna,
men ska försöka ta mycket bilder som jag sen kan slänga upp.



Just de! måste välja ut en väska att ha som handbagage och även packa ner mina två kuvertväskor :)
Så yr som jag är kommer jag komma på massa mer som ska med!



Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0