Barcelona

Har nu varit i Barcelona sen i måndags.
Känns som att jag har varit här förevigt och som att jag ska stanna förevigt, men så är det tyvärr inte.

I måndags va jag och Kike och käkade peruansk mat, det var jätte gott!
(liknade mammas korvsoppa fast kyckling istället för korv).
Köpte med vin hem och det fick bli el perro verde,
vinet valde han för att jag förstog att el perro verde betyder green dog!
briljerar med mina mina spanska kunskaper!  


På kvällen bar det av med Kike och Johanna till en bar i urqinaona . . .
de var mer som en mini-mini-nightclub.
(bilder kommer upp senare eller på nylle-boken).

Tisdag, värsta bakfyllan ever! Botar den med massa kina mat och nyaste avsnittet av gossip girl,
Jag hamna i chock när kike ville se gossip girl! bra kille de :D
Middag vart det på en jätte mysig tapas restaurang (jag fick äntligen mina patats bravas).


Sen tog vi ett par öl på en bar innan vi drog till Shoko där jag mötte upp Johanna.



Tog det lugnt igår så jag är pigg och alert :)
Ikväll vet jag inte vad som händer. Antagligen Otto zutz eller bara va hemma.
Hoppas egentligen på det senare alternativet. No me gusta otto zutz.

finns inte så mkt mer att skriva just nu.
Dagarna består av mat och fest :)
Det är ca 20grader men inte speciellt soligt.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0