Halloween

Okey, It was crazy! Barcelona is crazy! Me gusta mucho.
En sak är bevisat, man lär sig inte alltid av sina misstag haha.
Take it easy, vad hände med de?
Jag vet inte hur de va med Johanna, men jag vart iallafall pruttfull.
hm.. not good..

Vi får göra ett nytt försök ikväll, övning ger färdighet right?
No more vodka no more vodka!

En sak va positivt, jag rökte inget igår! okey, tog 2bloss av en tjej.
Har fått en väldigt jobbig hosta så passar på att sluta röka.
Jobbigt när man festar 24/7 men det är bara att gilla läget.

Johanna borde vakna nu, måste ner till stan och köpa en maskerad dräkt.
Frågan är vad man ska klä ut sig till? En ängel kanske ;) haha.. visa mitt rätta jag :)


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0