Helgen

Fredag: Förkrök hos lelle, cube, vitvin och öl. . . jag vart full.
Sen bar det av mot 360 för att hälsa på hasse och patrik. Jag vart fullare.
Trots mitt försök med varannan vatten.
I teorin funka det men i praktiken? NEJ!
Jag svepte vattnet, va på cidern igen, svepte vattnet och va på cidern igen. . .
Syftet är väl att man ska ta ett glas vatten för att det ska vara längre tid emellan varje glas alkohol?
haha! Jag hade iaf kul! det är huvudsaken.




(det ser värre ut än vad det är!)







Massa ego-bilder!
Kommer mer bilder från nattklubben 360 så fort hasse har fått upp dom på sidan!

Lördag: Bakfull som en gris! Skulle firat linda men så vart de inte, hon hörde av sig runt 22 tiden och de va för sent... då låg jag död i min morbrors soffa och va helt omotiverad för utgång.

Söndag: Dags för tacos!

I morgon bär det av till Spanien, får se när jag skriver nästa gång!

take care


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0