natti natti

Mamma och Martin har varit här idag och hjälpt mig att få upp mina väggfasta hyllor och lampan i hallen... thanks!
I morgon kör jag även mitt första träningspass, känns toppen!

Jag vet att jag kommer vara supertrött i morgon,
men frukost ska jag få i mig!
Jag har förberett mig, havregrynen ligger i tallriken så de är bara att slänga på vatten och in i micron.
träningsväskan är packad så behöver inte tänka på de.

Nu ska jag läsa igenom en text vi fick på engelskan.
Vet inte om vi hade de i läxa men eftersom vi fick texten så antar jag att vi ska ha läst igenom den tills i morgon.
Sen är det sova som gäller.

Natti natti.

Comment
Postat av: Lizzie

Haha jag har såååklart inte börjat röka! Var min kompis som gjorde det :)

2009-10-04 @ 23:24:46
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0