No sé

Buenos tardes!

Mina tankar har förflyttat sig till spanien, igen, som så många gånger förr.
Jag inser mer och mer hur less jag är på sverige och mitt sk liv här.
Jag kan väl inte påstå att jag känner mig direkt levande.
går till skolan, går hem, pluggar sover och går till skolan. Och emellanåt lite festande.
Det som håller mig uppe är att när jag äntligen är klar med skolan (i juni).
Så åker jag tillbaka till Barcelona. Det är bestämt och just nu kikar jag runt på olika skolor.
Min lägenheten är de 3månaders uppsägningstid på så antingen hyr jag ute den eller så säger jag upp den. . .
får se hur de blir.

Jag känner mig depp idag, de är nog därför jag känner mig mer less på allt än vanligt.

Åker eventuellt till C ikväll och kollar på nya Johan Falk filmen.

hasta luego!



Comment
Postat av: Lizzie

Om du menar spanskaskolor i Barcelona gick jag på Enforex och sen i somras på Babylon. Tror inte det skiljer jättemycket i pris på dem men jag tror Enforex är lite roligare när det kommer till det sociala, de anordnar mer aktiviteter. :)

2009-10-10 @ 15:39:08
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0