resfeber

Ok ok ok, jag erkänner! Jag har resfeber!
Packar som en galning... Eller har lagt fram allt som ska med iaf!
Gaah, vet inte vad jag ska ha... Alla klänningar är fixat iaf men sen då?!

Först åker jag till sthlm.
Fixar biljetten i morgon.
Ska va hos Lelle en natt, sen fira kusin, gå på 360 och träffa
farbror hasse och patrik och sen på lördag ska vi fira Linda...
och sen på måndagen bär det iväg! Jissies.
Känns som jag skiter pengar men de gör jag verkligen inte.
Det får gå ändå!

Skriver med Johanna på msn nu, till min besvikelse är det kallare nu
än vad det va förra veckan...
Hon rekomenderar shorts och långärmat på dagen
och långbrallor och kofta på kvällen.
Hur som helst ska mina flipflops med! är det semester så är det!


Comment
Postat av: mami

synd om dig

2009-10-21 @ 19:26:43

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0