Fredag

Idag är det fredag, hade jag befunnit mig i barcelona hade det inneburit PARTY! A big papichula party ;)
Nu sitter jag själv i min lägenhet i kil, dunder förkyld och känner mig febrig.

Halvdag i skolan och sen åkte jag hem och sov.
Har även varit och klippt mig idag.
Bara topparna ca 1.5cm, va livrädd att frisören skulle klippa av mig håret nu när jag äntligen börjat få långt hår!

Ringde till CSN och kollade vad som krävdes för att få studiemedel vid utlandsstudier och jag behöv 2250Poäng,
jag har 1900poäng. . . det suger!
Men ska även prata med dom på skolan och se om vi kan lägga upp det så att jag kan göra klart mina kurser snabbare.

Jag kommer inte stå ut tills Juni, nu vet jag att ni som läser det här suckar. . .
men nu när jag varit i barcelona kom jag på hur mkt jag saknar det och jag frågar mig hela tiden "vad fan gör jag i sverige?"
Jag tänker inte skita i skolan, så måste jag plugga till Juni så får jag väl helt enkelt göra de. . . men jag vill självklart bli klar snabbare.
Jag vet att det kommer bli kallt även i barcelona, men det är inte bara värmen som lockar, det är allt.
Jag är en storstads människa, that's it!

Barcelona var underbart, dock inte samma sak utan tjejerna (carro, elisabeth och Emilie) och jojje :)
Men ändå underbart. . .

Tänk om man bara kunde fixat dom där jävla gymnasiebetygen från början,
då hade inte dom här problemen funnits. . .

Men förhoppningsvis går dom här månaderna snabbt, barcelona finns trots allt kvar.
Svårt att se det positivt just nu, men det kanske underlättar när man varit hemma ett tag.




Om jag nu ska "tvingas" vara kvar i sverige ett tag så vill jag iallafall få ordning i min lägenhet.
Måste få upp gardiner i köket och vardagsrummet,
lampan i hallen måste upp och även några väggfasta hyllor till vardagsrummet.
sen har jag lite tavlor som måste upp...
Det kommer bli gjort, men inte idag.
Idag ska jag laga en god middag (som jag får äta själv) och krypa ner i soffan o glo på film...
skönt att bo själv men trist att äta själv :(

Comment
Postat av: mamma

min lilla söta gumma, det märks att du inte e riktigt kry, depp tankarna brukar dyka upp då.



pusssss

2009-09-12 @ 09:36:38
Postat av: Lizzie

Jag vill också tillbaka!!

2009-09-16 @ 12:34:53
URL: http://mellanfest.blogg.se/
Postat av: wade

Tack för att du inte drar in mig i gruppen "tjejerna" men jag saknar Barna som faaan okcså!! Det gör vi nog alla, så mitt förslag till alla är att vi drar ner igen och bosätter oss där i 3 år(minst).



Vad säger duuu?!?!



Puss!

2009-09-26 @ 17:14:49
URL: http://wade.se

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0