gymkort

Igår fixade jag ett gymkort!
på livskraft, samma ställe som mami.
Så nu är det slut med att ligga i ryggläge på soffan och slappa.
På måndag drar det igång igen. . . konstatera att det var 8månader sen jag tränade (på riktigt).
Har väl dammat av hantlarna här hemma någon enstaka gång men det räknas inte.

Hur som helst, jag är taggad taggad taggad!

De närmaste dagarna nu i veckan kommer bestå av plugg, plugg och lite plugg.
Sen vill jag även umgås med min vän E, honom har jag saknat!

Strax är det dags att försöka slänga ihop lite middag.
Det lutar åt ugnstekt falukorv med hemma gjort mos.


Comment
Postat av: mami

du avancerar från wok till falukorv inte illa. Kul om vi kunde träna nån gång tillsammans. love you!

2009-09-29 @ 20:08:42

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0