Blir man någonsin nöjd?

Jag börjar få lite ångest, jag ska lämna barcelona "mitt andra hem" för Grums!
(Jag får helt enkelt göra de bästa av situationen)
Fast som de ser ut nu är de inte så enkelt att ta sig till barcelona just nu,
ringt runt till massa flygbolag och till arlanda, som de ser ut nu lyfter planen,
i morgon eller i övermorgon vet dom inte, väldigt svårt att boka en biljett när man inte vet om planet kommer lyfta eller inte! Hur som helst ska jag spendera en vecka med Johanna i Barcelona!
vi kommer festa non stop i en vecka. Jag ser fram emot de! och jag hoppas att de är mycket sol så att vi kan gå till bogatell stranden!
Men sen då? vad ska jag göra sen? Hitta ett sommarjobb i grums?
Jag hade ju tänkt åka till thailand men eftersom priserna till spanien är skyhöga så innebär det att jag inte har råd att sticka till thailand direkt. så tyvärr så får den resan vänta :( Jag som saknar Lina så.

Jag har även beställt hem katalogen till Karlstad universitet,
ska kika och se om det finns något där jag vill läsa,
är lite inne på hälsa och wellness, men först å främst måste jag bli klar med komvux.
Mamma prata lite om sommarkurser, men jag jobbar nog hellre i sommar.
I sommar vill jag kunna vara lite ledig, lapa sol och svepa bira.
Pluggandet får vänta, får nog börja till vårterminen för jag hinner inte söka till hösten.
Jag har gett upp universitetsstudierna i usa, eller ska jag säga lagt på hyllan?
som de ser ut nu, så kommer jag iallafall inte studera där.
Planen från allra första början va ju att plugga på komvux och sen läsa spanska på en skola i Barcelona, meningen va inte att jag skulle flytta ifrån barcelona men nu blir det så iallafall.
Jag kommer återvända till barcelona för att plugga för jag vill verkligen lära mig spanskan, om inte annat så åker jag till sydamerika och läser spanska. Men nu ska jag fokusera på att få en så bra situation här hemma i sverige som möjligt. Jag får väl se det positivt, fredrik och filip kommer ju och ska göra tv här i grums för ensamma människor haha!

Nu är det mycket svammel och som ni märker så vet jag inte riktigt vad jag vill...
känns som att det alltid är så, kommer man någonsin komma på vad man egentligen vill?
Blir man någonsin riktigt nöjd med situationen man befinner sig i?


 



Hitten - Låten heter hitten! Jag hittade den precis och hade helt glömt bort den! när jag hör den förs mina tankar tillbaka till Barcelona 2008 när jag bodde på sant pere mitja 68 med norrlandsgrabbarna


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0