I'm not a sinner nor a saint...





She looks like an angel



[To translate this text, Use google translate over here --->]

Den här helgen har varit kanon! Måste säga att det känns bra att vara hemma!
Fredagen
började hos KC, de va väl dom gamla vanliga som va där :) Lassie och Norre va däremot inte med.
Men vad har hänt? Folk diskuterar fortfarande sånt som hände när jag fortfarande bodde här! Grums står stilla.
Lördagen var jag nästintill döende, bakfyllan var olidlig och jag låg på mammas soffa i fosterställning större delen av dagen sen gick jag hem till Vicky, jag va fortfarande sjukt bakis men lyckades få i mig både öl och vin. När vi kände oss lagomt fulla gick vi till Anna Jansson på röda hsb där Löfgren, Bullen, Martin & co var.
Även Johan va där, han har jag inte sett på ca 1år så de va kul! (när vi väl va där insåg vi att alla andras promille halt var mycket mycket högre än våran och att vi skulle druckigt mer vin.)
Det var en trevlig kväll bortsett från att en tjej som hatar mig mest i hela världen gick runt o sa till alla "Ser ni vem som är här, uuuh" Men sånt där biter inte på mig, de rinner liksom bara av mig, fjanterier.
Jag fortsatte helt enkelt att dricka och ha trevligt med mina vänner :)
Idag söndag har man ju mått som man förtjänat, måste dock säga att gårdagens bakfylla var värre.
Klockan är nu 22.30 och jag känner mig fit for fight igen...
Muntligt spanska test i morgon 10.30 så ska försöka sova snart.


Hoppas ni haft en trevlig helg!
Även du Johanna ;) Hahahahaha
(sorry guapa jag va tvungen)

Comment
Postat av: johanna

jsg hade en trevlig helg, tack! ;)

2010-04-12 @ 14:02:13
Postat av: jenn

Fy fan vad löljigt det är med folk som håller på sådär. Men det visar ju bara vem som faktiskt kan bete sig! You go!

2010-04-30 @ 01:07:10
URL: http://metrobloggen.se/jennipher

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0