"It's weird. Day by day nothing seems to change, but pretty soon, everything is different."

Jag flyttar ifrån Barcelona, kanske inte för alltid men för ett tag.
Jag åker ner nu i slutet av månaden (så fort planen börjar gå igen)
och hämtar mina grejer, bo sätter mig i grums hos mamma och sparar ihop lite pengar
och sen drar jag till Lina i Thailand :)
Det känns både bra och dåligt att lämna barcelona,
Ärligt talat så känns barcelona mer som mitt hem än något annat ställe jag bott på hitills,
MEN situationen som är nu är inte hållbar,
jag är trött på att vara fattig.
Hur som helst, det är så här planen ser ut nu,
Hem, sen thailand runt den sista maj.

Svensk sommar är iof inte så dumt... Men men vi får se hur de blir med allt!



Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0