TGIF!

Thank god it's friday! Helg helg helg :)
Idag har jag faktiskt inga planer, har precis betalat alla räkningar,
(inte så blodigt nu när man inte har en hög hyra)
Väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan ringa Jennifer och höra om vi skulle åka in till Karlstad och shoppa idag.

I morgon lördag, ska jag spela painball med Lassie & co :)
det ska bli jävligt kul, lite synd att vi ska spela mellan 19-22
får se om de blir fest efter de eller om det för bli en nykter helg..
Nykter?! Nä, de blir de nog inte... eller vi får se haha


Jag är trött som fan, vaknade av att söta L skickade sms 8.20 och fråga vad jag gör?!
Ja, för en gång sov jag och va inte uppe och studsade..

Hade skit svårt att somna igår, mycket tankar som snurrade i huvudet.
Tankar på Barcelona,  på L,C Guapo, på K,jobb och studier,
en jävla massa tankar helt enkelt - förrvirrande. 
Jag fick ingen klarhet i någonting utan slocknade efter många om och men.
Det känns som att vilket beslut man än tar här i livet så blir det aldrig helt perfekt,
folk säger att det handlar om prioriteringar och uppoffringar, men jag vill inte prioritera bort något!


Comment
Postat av: Angelica

Have fun med svägerskan min om d blir nött =)

2010-04-23 @ 12:05:34

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0