Vart tog den morgontrötta Laura vägen...?

...Ingen som vet, ingen som vet.

Sen jag kom hem till sverige har jag varit uppe med tuppen,
ok. inte klockan sju men jag vaknar runt 8, 9, WHY?
Jag har inga tider att passa, vad ska jag göra vaken så tidigt?

Hur som helst, snart ska jag traska hem irån L (eller ska jag kalla honom för H?)
Vi kör på L som jag kallat honom tidigare... svammel svammel
Han är och jobbar och jag ska hem och plugga, har en uppgift klar i engelskan och sen är jag klar med veckans pluggande, Uppsatsen som jag aldrig trodde jag skulle klara gjorde jag klar igår. GÖTT!

Annars har jag inget planerat, ser mest fram emot morgon dagen,
csn ger mig månadspeng och jag ska traska till gymmet och köpa gymkort :)
Äntligen ska jag komma igång och röra på dököttet.

påtal om ingenting,
jag känner ett starkt ha-begär efter majschps
(nej inte nacho chips!! spanska majschips fattarru väl)

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0