what to do, what to do

Fan många tankar som snurrar i huvudet.
Jag vet inte hur jag ska göra med mina resplaner.
Väntar fortfarande svar från Lina.
Hinner jag inte få tag i henne funderar jag på om jag ska boka en tur och retur stockholm barcelona.
Hämta mina grejer åka tillbaka till Grums och spara ihop mer pengar.
Det handlar om att sitta hemma en månad, och det klarar jag om jag vet att jag får ut någonting bra av de
(får även träffa mina vänner en månad till).
Sitter jag en månad i barcelona så har jag inte råd att åka någonstans, för då går alla mina pengar till hyra...
och de vill jag inte.
Åker johanna hem så är de inte alls lika kul i Barcelona längre,
kan ju inte sitta på Guru själv och spana in "Carlos guapo" haha.
Jag vill klona mig så jag kan vara på flera ställen samtidigt.

Svammel svammel svammel...
Jag vet helt enkelt inte vad jag vill, eller jo, men jag vet inte hur jag ska gå till väga.
Så är det!



Hur som helst, jag tar en sak i taget...
Öl lampan lyser (solen) så snart ska jag traska ner till Systembolaget och köpa lite bärs.
Sen ikväll så kör vi!

Btw, jag har levt på korv med bröd sen jag kom hem,
snart ser jag nog ut som en korv.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0