från torsdagens utgång

Slänger upp lite bilder ifrån torsdagens utgång,
först va vi på ett salsa ställe (kommer tyvärr inte ihåg vad det hette) med Fridas kompisar,
båda arbetar som salsalärare på la Isla, hade jättekul!
måste dock lära mig bättre så jag slipper trampa Guillermo på fötterna!
När stället stängde så gick vi till east.


Jag och frida, svettiga efter allt dansande, nackdelen med salsa!


Guillermo. Grymt duktig på salsa


Alberto också grym på salsa

Eftersom vi dansade största delen av tiden så vart det inte så många kort.

slänger upp en bild från igår också när vi va på gärdas.
Det vart en lugn kväll, jag hade självdisciplin så jag va hemma redan halv ett!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0