Malin har utmanat mig

så jag får väl ta mig tid att svara på alla frågor på denna lista...

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Linda och Micke
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken var den senaste film du sett? Leap year
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? I den här värmen? Kan inte :( till M
7. Vad är dagens planer? Snart sova så jag orkar upp i morgon
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget av de
10. När såg du senast din mamma? Nån vecka sen
11. Vilken ögonfärg har du? grön
12. När vaknade du idag? 05.20 va tvungen att jobba
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Jag har ju sett massa katter men vet inte om man kan kalla det hitta
14. Vilken är din favoritplats? Barcelona
15. Vilken plats föredrar du minst? -
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett varmare land
17. Vad skrämde dig som barn? Kato i Mio min mio
18. Vem fick dig att skratta senast? Linda
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Mja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja det har väl hänt, värre på bakfyllan
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? olika
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Päronsplitt
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
29. Tycker du om kinamat? Yum Yum!
30. Tycker du om kaffe? Nej usch!
31. Vad dricker du till frukost? vatten, juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ligger så att jag ser tv:n
33. Kan du spela poker? Ja jag är bäst på poker
34. Tycker du om att mysa? Med rätt person
35. Är du en beroendemänniska? Nej, eller jag är ju nikotinberoende
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Kanske, men inte på många år.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska och förstår finska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej? eller?
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? onödigt skit.
42. Äger du dyra smycken? Nej men ett som betyder väldigt mycket.
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? rostad macka med ost och marmelad
45. Vem är den roligaste människan du känner? Christer
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på ryggen
47. Vad har du för ringsignal? Flipsyde- Nån orginalsignal på min blackberry inte orkat lägga in låtar än.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej men mamma har nog nått sparat
49. Flirtar du mycket? inte direkt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? minns inte vad jag har för bild:P
51. Kan du byta olja på bilen? byta? Jag kan fylla på iaf :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, konstigt nog
53. Vilken var den senaste bok du läste? Aldrig mera fri
54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? nej men sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mina arbetade timmar i timrapporten på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? på emilias dop
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill


Malin, du hade svarat att det var jag som fick dig att skratta senast?
Vi har inte setts/pratat på länge, hur fick jag dig att skratta? :P

Nu borde jag strax lägga mig, så jag vaknar pigg och alert men det blir väl som vanligt,
fastnar framför tvn och är dödstrött i morgon...

Good night

Comment
Postat av: Carolina

Tjenixen ;D!

Allt väl? de va ett tag sen man såg dig :P

Kram Vinter

2010-08-10 @ 00:04:03
URL: http://vinterlandskap.devote.se

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0