Öron orgasm

Aventura och Wisin & Yandel är den musiken som florerar mest i mina högtalare just nu.
Kan inte sluta lyssna. Låten som spelas om och om igen är Besos mojados.
Jag ligger här med datorn på magen, mumsar flamin' hot ostbågar och njutar av den spanska musiken.
Läser även översättningar på texterna och försöker lära mig så mycket som möjligt.

Jag ser fram emot att börja på spanska kvälls kurser,
jag vill lära mig spanskan ordentligt nu!
Ska även försöka att öva med Guillermo, har ju världens chans att öva spanskan med honom men jag är ju så förbannat feg! Han sa att jag och Frida babblade på förfullt i torsdags när vi hade 3promille.
Men jag vill inte behöva vara full för att våga!
Nu får jag helt enkelt svälja min stolthet och inse att det är okej att säga fel!
Han om någon kan ju hjälpa mig och rätta mig när det blir fel.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0