rörigt

Gaah! Allt är ett enda kaos, flyttat in tillfälligt hos Linda nu,
alla mina saker ligger nerpackade och jag har ingen koll på nånting,
någonstans i röran ligger mitt leg och min internetdosa! jag behöver båda för att på något sett få ut pengar!
eftersom pengarna sitter på sparkontot och inte uttagningskortet.
Bara att leta vidare och förhoppningsvis hinner jag sticka iväg till banken innan de stänger,
ska bara hitta ett bankkontor här i närheten, måste finnas i nacka.

För övrigt är det bra förutom att jag nu har drygt 1timme till jobbet istället för 15min.
Men det är inte så länge kvar, ska se mig om något vårdjobb här omkring eller inne i stan så får vi se :)
behöver iof inte vara ett vårdjobb heller...

Mycket som snurrar i huvudet,

hur som helst, snart drar vi till Grekland!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0